Utskriftsvennlig versjon

Oppgåvefordeling mellom arkivpersonale, saksbehandlarar og leiar

Dokumentsenteret har ansvar for å;

  • åpne, stemple, journalføre og skanne all arkivverdig inngåande post.
  • opprette nye arkivsaker i samband med journalføring.
  • kvalitetsikre at sakshandsamar si registrering er korrekt.
  • kontrollere forfallslister og følgje opp saksbehandler ved behov
  • kvalitetsikre arkiv og journaldatabasen gjennom kontroll av alle registreringer.
  • betjene utlån frå arkiv/depot.
  • journalføre eigenproduserte dokument.
     

Saksbehandlar har ansvar for å;

  • Levere personleg adressert post, anten det er papirdokument eller telefaks til Dokumentsenteret for journalføring.
  • Importere motteken epost i WebSak, dersom den har dokumentasjonsverdi og er gjenstand for sakshandsaming.
  • Ha oversikt over kva saker som er til behandling ved hjelp av saksbehandlingssystem/fagsystem.
  • Vurdere om dokumenta skal unntakast offentlegheit. 
  • All dokumentproduksjon i et fagsystem.
  • Avskrive inngående og interne dokument som er behandla.
  • Sende arkivsaker til avslutning etter kvart som dei er ferdig behandla.
     

Leiar har ansvar for å;

  • Fremma dokumentfangst og arkivering
  • sjå til at restanselister vert følgd opp.
  • bidra til at krava til dokumentasjon av handsaming vert ivareteken.
Laster...